DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności w Zespole Oświatowym w Stoczku Łukowskim
Zespół Oświatowy w Stoczku Łukowskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego www.szkola.stoczek-lukowski.pl
Data publikacji strony internetowej: 2012-01-02.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2024-09-01.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Mogą zdarzyć się sytuacje, że niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niezgodne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł (np. skan dokumentów tekstowych nie jest możliwy do odczytania przez OCR a powinien posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie),
- zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji;
- zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-21
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 2024-09-21
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
- podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery)
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
- mapa strony.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych w przeglądarkach Firefox, Chrome, Internet Explorer, Edge, Opera.
Dostępne są również następujące skróty klawiaturowe:
- ALT+SHIFT+0 – wróć na początek strony,
- ALT+ SHIFT+1 – wyszukiwarka,
- ALT+ SHIFT+2 – przejdź do treści głównej,
- ALT+ SHIFT+3 – przejdź do danych kontaktowych,
- ALT+ SHIFT+5 – przejdź do menu lewego,
- ALT+ SHIFT+7 – przejdź do menu dolnego,
- ALT+SHIFT+8 – przejdź do menu bocznego,
- ALT+ SHIFT+9 – przejdź do mapy serwisu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt poprzez adres mailowy: akania33@wp.pl
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Ponadto w Zespole Oświatowym powołano koordynatora ds. dostępności. Osobą kontaktową jest Andrzej Kania, e-mail: akania33@wp.pl. Można także zadzwonić na numer telefonu +48602276974. Tą samą drogą można złożyć wniosek o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargę na niewystarczające zapewnienie dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytania niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości pliku i problemu itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba: Zespół Oświatowy w Stoczku Łukowskim
Plac St. Wielgoska 5
21 - 450 Stoczek Łukowski
Przedszkole w Stoczku łukowskim
Generała Dwernickiego 3
21 - 450 Soczek Łukowski
Raport dostępności architektonicznej Szkoła Podstawowa.pdf
Raport dostępności architektonicznej Przedszkole.pdf